A LA RÀDIO!

El 25 de juny vaig ser a Ràdio 4, al programa "Entre Hores". Va ser un plaer poder explicar el llibre parlant amb la Paola i la Rosa. Van ser molt amables amb mi i els agraeixo l'oportunitat que em van donar. Si ho voleu escoltar aquí us deixo l'enllaç. Cal que aneu al minut 9:30'.
L'1 de juliol vaig ser a Ràdio Sarrià de Ter. Allí vaig poder explicar el contingut del llibre i convidar als oients  a saber-ne més visitant el blog www.elriu.cat. El 2 de juliol vaig ser a Ràdio Premià de Mar, el 4 a la Nit dels Ignorants 2.0 de Catalunya Ràdio, el 9 a Ràdio Matadepera, el 10 a Ràdio Cubelles i l'11 a Alcover Ràdio!
Aquí teniu l'àudio de la Nit dels Ignorants 2.o (des del minut 21' fins al 27')

Entrades populars

4 d'ABRIL: NOU LLIBRE! DEU RETALLS DE BAIX GAIÀ

CRISIS I COOPERATIVISME

26 RUTES A PEU PEL BAIX GAIÀ

EDIFICIS AMB HISTÒRIA DE TORREDEMBARRA

Ruta pel patrimoni històric de Torredembarra

GIRA JULIVERT 2024!

VOTS DE POBLE. TRADICIONS, ERMITES, CREENCES I FESTES POPULARS AL BAIX GAIÀ

LES ÀNIMES DE TAMARIT

LA GUERRA DE CUBA

SANT NICASI DEL CATLLAR