#confinats #confinades #aprenemmúsica #femmúsica #músicaperinfants #cantem #quicantaelsseusmalsespanta #músicainfantiliprimària
#espaienconstrucciópermanent #siteniuideescompartiules!
EI
1. Canteu i
balleu la cançó d'“El lleó vergonyós”.
2. Canteu i balleu la cançó “Cap, panxa, genolls i peus”.
3. Teniu ganes de cantar i de ballar? Us proposo una cançó del “Pot Petit” que ja coneixeu. Som-hi pirates!
4. Ja veig que us agrada cantar i ballar! Doncs us proposo una altra cançó del “Pot Petit” que us encantarà, “Soc un mico”. Us envio una abraçada gegant!
2. Canteu i balleu la cançó “Cap, panxa, genolls i peus”.
3. Teniu ganes de cantar i de ballar? Us proposo una cançó del “Pot Petit” que ja coneixeu. Som-hi pirates!
4. Ja veig que us agrada cantar i ballar! Doncs us proposo una altra cançó del “Pot Petit” que us encantarà, “Soc un mico”. Us envio una abraçada gegant!
CI
3. Anem a cantar
la cançó “Els mosquits” de la Dàmaris Gelabert. Ja coneixeu tots els pobles que
anomena la cançó?
4. M’ha fet molta il·lusió rebre els vostres missatges i les vostres cartes! Una abraçada gegant tots i a totes! Aquesta setmana us proposo seguir ballant i cantant. Recordeu la cançó del “Drac” del Pot Petit? Doncs, som-hi!
CM
1. Juguem amb
les notes.
2. Aprenem i ballem aquesta cançó de la Dàmaris Gelabert.
3. Teniu ganes d’escriure una cançó? Jo tinc ganes de llegir-vos! Trieu una cançó del youtube, de karaoke, la que vulgueu. Escolteu-la unes quantes vegades i inventeu-vos una lletra. Podeu triar el tema que vulgueu. No cal que sigui gaire llarga. Vuit versos estaria molt bé!
2. Aprenem i ballem aquesta cançó de la Dàmaris Gelabert.
3. Teniu ganes d’escriure una cançó? Jo tinc ganes de llegir-vos! Trieu una cançó del youtube, de karaoke, la que vulgueu. Escolteu-la unes quantes vegades i inventeu-vos una lletra. Podeu triar el tema que vulgueu. No cal que sigui gaire llarga. Vuit versos estaria molt bé!
4. Sabeu fer un barret amb paper de diari? Doncs vinga, preparats per ballar el “Napoleó” i el “Ciclista de pega”!
CS
1. Aprendre la
lletra de la cançó “No ens desdibuixeu”
2. Recomaneu
una cançó. La lletra ha de ser adequada. Envieu l’enllaç i la lletra.3. Teniu ganes d’investigar? Trieu un músic, compositor o intèrpret, home o dona, nascut al segle XX que us agradi. Expliqueu-nos amb 4 ratlles alguna cosa interessant de la seva vida. Tenim ganes de descobrir molta música! No us oblideu de recomanar-nos una de les seves cançons.
4. Moltes gràcies per enviar-me les vostres recomanacions musicals. M’heu fet descobrir algun músic que no coneixia i m’heu fet recordar a d’altres que feia temps que no escoltava! Pareu orella: heu sentit a parlar del so 8D? Investigueu una mica. Expliqueu-me amb les vostres paraules què és i quin és el seu origen. Moltes gràcies!
6. Activitat sobre el seguici popular.
EI, CI, CM, CS
5. A partir de la cinquena activitat hem unificat tots els cicles amb una activitat online: "Concerts al Terrat". En aquests concerts es canten cançons que prèviament s'han fet arribar a les famílies. També se celebren aniversaris, es fa pinya i una mica de gresca. Una de les dinàmiques que ajuda a experimentar amb la música i el llançament de reptes: es tracta de preparar instruments amb materials reciclats, cançons que han d'enregistrar, etc. que la setmana següent compartim al "Concert al Terrat".
EI, CI, CM, CS
5. A partir de la cinquena activitat hem unificat tots els cicles amb una activitat online: "Concerts al Terrat". En aquests concerts es canten cançons que prèviament s'han fet arribar a les famílies. També se celebren aniversaris, es fa pinya i una mica de gresca. Una de les dinàmiques que ajuda a experimentar amb la música i el llançament de reptes: es tracta de preparar instruments amb materials reciclats, cançons que han d'enregistrar, etc. que la setmana següent compartim al "Concert al Terrat".
Comentaris