LES MORISQUES




Comentaris

M. Antònia ha dit…
M'agraden molt les construccions de roca seca. Bones fotos
M. Antònia ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
JORDI SUÑÉ ha dit…
És espectacular veure la quantitat de pedra i que s'aguantin sense ciment...

Entrades populars

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

LA CANÇÓ PELS 50 ANYS DELS NOIS DE LA TORRE

VAM PUJAR AL PIC DE LA MOLA!

DIA 31

RUTA PER LES SÍNIES DE TORREDEMBARRA

SANT JORDI 2023: Creixell, Altafulla i Torredembarra

JULIVERT 2026!