DIA 10

Ahir vaig estar als municipis que hi ha entre Castellbò i Santa Creu. Vaig quedar parat per la bellesa de l'entorn. No coneixia aquest racó del Parc Natural. La rebuda de les àvies d'aquesta zona va ser molt bona. Estic molt agraït pel temps que em van dedicar. Les converses que vaig tenir em van fer adonar de la duresa dels temps que viviuen al camp per culpa dels baixos preus dels productes com la llet o els vedells. Les restriccions de venta dels bolets a peu de carretera és una mostra més del tracte que reben i de l'oblit a què estan sotmesos els pobles rurals. La despoblació d'aquests nuclis parla per si sola. Després correrem tots a fer museus... però potser caldria que es valoressin més els productes d'aquest territori, tenen el dret a viure de la terra i els hi estem negant.
Avui em toca visitar Sort, on la residència d'avis i àvies ha decidit col·laborar amb el meu projecte.

Comentaris

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

EL CARRER FREGINAL (TORREDEMBARRA)

La Pedra Alta de Can Ferrer

TROBADA DE MULASSES DE CATALUNYA

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS

MÚSICA I BICICLETES

MIQUEL MESTRE AVINYÓ

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA

SANT NICASI DEL CATLLAR