El 9 de setembre de 2023 vaig assistir a la visita guiada al cementiri en el marc de la Fira dels Indians de Torredembarra. L'acte va ser conduït per l'historiador i gestor cultural Xavier Garcia. La ruta va ser molt interessant. Garcia va donar informació interessantíssima i ho va fer d'una manera molt divertida. Felicitats!
11 DE DESEMBRE: 65 ANYS DE PROGRÉS. BALANÇ DEL DESARROLLISMO A LES COMARQUES DEL CAMP DES DEL FRANQUISME FINS AL CANVI CLIMÀTIC
L'editorial Lo Diable Gros ha publicat un llibre de reflexió col·lectiva on hi participo: 65 anys de progrés. Es tracta d'un anàlisi multidisciplinari del model de desenvolupament del Camp de Tarragona des de finals del franquisme fins ara. La gira de presentacions pretén escampar la informació i el debat entre els veïns d'aquestes comarques. Hi ha alternatives al model actual? En parlem! La presentació a la Torre serà l'11 de desembre de 2025 per la tarda. Ho farem en format taula rodona i l'organització anirà a càrrec del Centre d'Estudis Sinibald de Mas.

Comentaris