Maria-Rosa: "M'ha fet reviure paisatges i gent que he conegut"

M'ha escrit la Maria-Rosa. M'ha fet molta il·lusió. S'ha acabat de llegir el llibre El riu de les dones. Em comenta que li ha recordat moltes coses de les que ha viscut. Una d'elles li produeix especial joia: "He rememorat el lèxic del Pallars amb les seves conjugacions verbals." La vida és plena de camins que es creuen. Un recull de relats que ha escrit sobre una masia del Ripollès, per a les seves filles, conté moltes coincidències amb molts detalls de les meves "converses" al PNAP. I el que més m'ha agradat: m'anima a continuar escrivint. Així ho faré! Fins aviat Maria-Rosa!

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

GIRA JULIVERT 2024!

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA

21 d'ABRIL: LLEGENDES, RELATS, VOTS DE POBLES I TRADICIONS DE BONASTRE I RODALIA

23 d'ABRIL de 2024

LA BRUIXA DE LA SÍNIA DE ROVIRETA