No tinc paraules! M'he emocionat. El Gerard m'envia fotografies dels cartellets del llibre El riu de les dones que ha penjat a Llessui, Seurí i altres pobles de la Vall d'Àssua. El Gerard em va visitar a Farrera i vam pujar a l'estany Gerber el 2011. Vam cantar cançons amb l'acordió per la festa major i vam celebrar el meu aniversari a Burg. Per sant Joan de 2012, amb l'Anna i la Violeta, vam tornar a pujar per presentar l'experiència desenvolupada amb la Beca CAN a la Recerca 2011. I ara, a més, penja cartells del llibre a la Vall d'Àssua on està passant uns dies de vacances amb una colla d'amics i amigues. Sense paraules! Emocionat! Una abraçada Gerard!!
ELS INICIS DEL CATALANISME AL BAIX GAIÀ
Jordi SUÑÉ (2008): Els inicis del catalanisme al Baix Gaià", Estudis Altafullencs , núm. 32, Pàg. 119-144 El podeu llegir sencer al Raco.cat . Llegiu l'article ampliat al llibre 10 retalls de Baix Gaià .