DIA 8

Avui em toca anar a l'altra banda del Parc Natural, a la zona que dóna a la comarca de l'Alt Urgell. Espero fer alguns contactes per a fer entrevistes. Ahir vaig parlar amb una àvia de Burg i em va explicar que per poder trepitjar la neu es feien uns esclops de fusta. He estat pensant amb les nostres confortables xiruques i he pensat... que dur!

Comentaris

Entrades populars

LA BRUIXA DE LA SÍNIA DE ROVIRETA

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

VAM PUJAR AL PIC DE LA MOLA!

LA CANÇÓ PELS 50 ANYS DELS NOIS DE LA TORRE

DIA 31

RUTA PER LES SÍNIES DE TORREDEMBARRA

EL SOMETENT DE CREIXELL

JULIVERT 2026!