DIA 23

Ahir vaig passar per l'Ecomuseu d'Esterri. És un centre exemplar, arrelat al territori. Després de saludar i intercanviar impressions sobre la recerca vaig enfilar cap Isavarre, Borén, Isil, Alòs, Unarre, Cervi, Gavàs, Burgo i Llavorre. D'aquest dia, moltes anècdotes. Bona tertúlia a Cervi, on vaig conèixer una àvia de 99 anys que havia estat mestra tota la vida. A Isil bona xerradeta amb l'informador del Parc sobre els usos de l'aigua, els molins i les possibilitats de futur. A Llavorre trobada amb dues àvies germanes que collien una mena de prunes petites (molt bones, per cert). Molt agraït per la rebuda.
Us recomano els blocs de la Sònia i del Vicent, que han rebut com jo la inspiració dels aires de Farrera. Records!

Comentaris

Entrades populars

LA BRUIXA DE LA SÍNIA DE ROVIRETA

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

VAM PUJAR AL PIC DE LA MOLA!

LA CANÇÓ PELS 50 ANYS DELS NOIS DE LA TORRE

DIA 31

EL SOMETENT DE CREIXELL

RUTA PER LES SÍNIES DE TORREDEMBARRA

JULIVERT 2026!