#29sTotsSomDocents

A les 18h s'han concentrat un centenar de persones a la plaça del Pou d'Altafulla, convocats per l'Assemblea Nacional Catalana. Jordi Molinera, regidor del consistori i membre de l'ANC del municipi, ha iniciat l'acte dirigint unes paraules als assistents. Seguidament dues mestres han llegit el manifest. L'acte s'ha clos amb el cant de la Balanguera, l'Estaca i els Segadors. L'organització ha distribuït 50 samarretes verdes de la campanya solidària amb els docents de ses Illes. Entre el públic s'han pogut veure cares conegudes del teixit associatiu altafullenc. També s'hi han apropat alguns veïns de Torredembarra i la Riera de Gaià.

Comentaris

Entrades populars

ELS INICIS DEL CATALANISME AL BAIX GAIÀ

CORPUS A TORREDEMBARRA

SOBRE EL NOU PLA DE MOBILITAT DEL NUCLI ANTIC DE TORREDEMBARRA

TANKES I HAIKUS

LA CANÇÓ PELS 50 ANYS DELS NOIS DE LA TORRE

65 ANYS DE PROGRÉS. BALANÇ DEL DESARROLLISMO A LES COMARQUES DEL CAMP DES DEL FRANQUISME FINS AL CANVI CLIMÀTIC

LES PASSADES DEL SEGUICI POPULAR DE TORREDEMBARRA