NOTÍCIES D'ESTERRI, SORT, LLAVORSÍ, SANTA CREU, BERNUI, RIALP I ÀREU

Aquests dies continuo revisant el text del RIU DE LES DONES. CONVERSES AMB LES PADRINES DEL PARC NATURAL DE L'ALT PIRINEU. M'emociona la col·laboració entusiasta d'amics i persones que he conegut al llarg d'aquest viatge. L'Elòdia em té preparades unes imatges de Sort i de Rialp. He parlat amb el Marc i el Lluís per incloure un mapa de Parc Natural senyalant el lloc d'origen de les àvies. Va ser una idea del Gerard que vaig recollir amb entusiasme. El Ramon-E. m'explica que s'estan llegint el treball amb els sogres i que els està agradant molt. Vaig parlar amb la Nati de Bernui per un dubte que tenia. Records! L'Anna i el Carles m'ajuden a resoldre un altre petit dubte. Dies enrere em va escriure el Xavier i em va recomanar un dels seus llibres, el darrer, sobre Vall Ferrera. Me l'estic llegint: felicitats! Quin treball més polit! La Lorena m'explica que la Pia s'ha llegit el treball i que li ha agradat. El Sisco em va fer arribar unes esmenes molt interessants. L'Arnau, el nét de la Rosario, em va escriure per dir que s'estava llegint EL RIU DE LES DONES. Si voleu participar de la revisió del llibre llegint el pdf només cal que m'escrigueu (antropologiaimes arroba gmail.com). I no dubteu en escriure'm si teniu fotos xules o antigues dels pobles del Parc natural de l'Alt Pirineu!
No tot són bones notícies. Ens ha deixat la Blanca. Va traspassar fa un mes. M'ha sabut molt de greu. Recordo la seva conversa vital, amb un somriure permanent. No podrà veure publicat el llibre del qual n'és coautora junt amb altres vint padrines i jo mateix.
(La imatge és de Solanell)

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA

9 D'ABRIL: BANC DE LA SALUT

GIRA JULIVERT 2024!

21 d'ABRIL: LLEGENDES, RELATS, VOTS DE POBLES I TRADICIONS DE BONASTRE I RODALIA

Societat de Socors Mutus de Torredembarra (1866-1869)

TROBADA DE MULASSES DE CATALUNYA

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS