Aquest estiu reprenem un viatge musical d'anada i tornada, d'Hondarribia a Torredembarra. Ens fa molta il·lusió. Un recital tranquil, amb piano, guitarra i la veu. Cançons d'aquí i d'allí. Cerquem un espai on fer el recital. Si teniu alguna proposta, parlem-ne! Escriviu-me per privat. Moltes gràcies!

Comentaris