EL RIU VA PASSAR PER SALLENT


Dissabte 20 de juliol vaig estar a Ràdio Sallent convidat pel Salvador Arderiu del programa de cultura "Toc". Va ser una sort per a mi. Vam poder parlar tranquil·lament del llibre EL RIU DE LES DONES, durant una hora. Van sonar cançons recollides per l'Artur Blasco pel Pirineu. La Neus Solà es va encarregar de la part tècnica. Em van acollir la mar de bé i ens va fer algunes fotografies de record. Després el Salvador em va fer de guia i vaig aprendre moltes coses de Sallent. El que més em va sorprendre és que tenen un jardí públic preciós, el Camp del Palau, a tocar del nucli.

Entrades populars

21 d'ABRIL: LLEGENDES, RELATS, VOTS DE POBLES I TRADICIONS DE BONASTRE I RODALIA

CRISIS I COOPERATIVISME

La Pedra Alta de Can Ferrer

Societat de Socors Mutus de Torredembarra (1866-1869)

LA RELLISCADA DE SANT MIQUEL

EDIFICIS AMB HISTÒRIA DE TORREDEMBARRA

VOTS DE POBLE. TRADICIONS, ERMITES, CREENCES I FESTES POPULARS AL BAIX GAIÀ

9 D'ABRIL: BANC DE LA SALUT

EL COMÚ