AHIR, TÍRVIA

Ahir diumenge el llibre del Riu de les Dones es va vendre en una parada de la Fireta Artesanal de Tírvia. També es va vendre al Centre d'Art i Natura.
Dimarts es començarà a distribuir el llibre pel Pallars. Si us interessa tenir-ne a la vostra botiga només cal que truqueu al CAN.
Nosaltres vam aprofitar per visitar la Casa de l'Ós dels Pirineus a Isil. Vam gaudir a Farrera d'una mostra de dansa contemporània que van protagonitzar les alumnes d'un curs que s'ha desenvolupat aquests dies.
Aquests dies heu estat una colla els que us heu fet ressò via facebook de la presentació del llibre (Refugi del Gerdar, Pizzes lo Pallars, la Caseta de la Coma de Burg...). Moltes gràcies!

Entrades populars

18 de JULIOL: RUTA TEATRALITZADA PER LA CANONJA

RUTA PER LES SÍNIES DE TORREDEMBARRA

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS

JULIVERT 2026!

TANKES I HAIKUS

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

26 RUTES A PEU PEL BAIX GAIÀ

65 ANYS DE PROGRÉS. BALANÇ DEL DESARROLLISMO A LES COMARQUES DEL CAMP DES DEL FRANQUISME FINS AL CANVI CLIMÀTIC