14 d'ABRIL



El 17 de març vaig ser a la inauguració del local de l'associació republicana També hi Som, de Roda de Berà. Vaig poder saludar als amics Tete, Francisco, Conxita, Conrad i d'altres que no han parat de servir cava i donar conversa a tothom.

El14 d'abril vaig ser al Casino de Roda, amb També hi Som, parlant sobre la República. 

Comentaris

Entrades populars

LA BRUIXA DE LA SÍNIA DE ROVIRETA

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

VAM PUJAR AL PIC DE LA MOLA!

LA CANÇÓ PELS 50 ANYS DELS NOIS DE LA TORRE

DIA 31

EL SOMETENT DE CREIXELL

RUTA PER LES SÍNIES DE TORREDEMBARRA

SANT JORDI 2023: Creixell, Altafulla i Torredembarra

JULIVERT 2026!