IDEES ABANS D'URBANITZAR L'HORT DELS PORXOS I LA SÍNIA DE CABECES (TORREDEMBARRA)


 1) No urbanitzeu. Cerqueu fórmules per ajardinar i aprofitar les terres per cultivar horta. Endreceu camins, sínies, basses, marges i recs de pedra.

2) En cas d'urbanitzar i fer cas omís al sentit comú (la necessitat d'esponjar la població, oferir espais verds, llocs de passeig i terres fèrtils per conrear la verdura) protegiu tots els elements del patrimoni pagès: sínies, basses, marges, recs de pedra, etc.

En tot cas, per les dues opcions, feu camins d'ombra, espais públics de qualitat, allunyeu els cotxes i la contaminació. 

La densitat de població de Torredembarra està donant problemes de tota mena, d'aparcament, circulació, contaminació, etc. Pensem'hi ara, que després direu que ja no som a temps.

Comentaris

Entrades populars

LA PEIXATERIA: ART FRESC A TORREDEMBARRA

"LA SAL DE LA MAR"

EDIFICIS AMB HISTÒRIA DE TORREDEMBARRA

EL COMÚ

El Veraniego, un precedent periodístic a Torredembarra

CAL BOTER: Una vermuteria per tastar Torredembarra

PARLEN LES ÀVIES. COSTUMS I TRADICIONS DE CASTELLVELL DEL CAMP

NOU CURS! 2025-2026

LES PASSADES DEL SEGUICI POPULAR DE TORREDEMBARRA