SOBRE ELS PISOS TURÍSTICS


Responent a la crida a la participació per tal de regular els habitatges d'ús turístic a Torredembarra, voldria aportar les següents opinions:


1. Crec que cal regular els habitatges d'ús turístic: que es comptabilitzin, que se senyalin, que paguin impostos municipals, que contribueixin al bé comú pagant taxes turístiques que repercuteixin en els serveis públics locals.

2. El sol urbanitzable que queda a Torredembarra no s'ha d'oferir a les empreses que promoguin pisos turístics. La saturació dels carrers de la Torre demana una reflexió profunda sobre el nostre model de creixement. A l'hora, establir urbanitzacions exclusives, lluny del nucli, trenquen la necessària barreja social. 

3. Cal diversificar l'economia. Si posem tots els esforços en el turisme estarem apostant tan sols per un sector que genera llocs de treball de baixa qualificació i que, a més, són de temporada. 

Jordi Suñé Morales

Comentaris

Entrades populars

HISTÒRIA D'ALTAFULLA I

DEU RETALLS DE BAIX GAIÀ

VOTS DE POBLE. TRADICIONS, ERMITES, CREENCES I FESTES POPULARS AL BAIX GAIÀ

Esterri d’Àneu, a 55 hores de Barcelona

EL RIU DE LES DONES. CONVERSES AMB LES PADRINES DEL PARC NATURAL DE L'ALT PIRINEU

EL CAMP DE LES SANTES CREUS

GIRA JULIVERT 2025!

VISCA SANTA ROSALIA!

Ruta pel patrimoni històric de Torredembarra