EL GERARD PENJANT CARTELLS A LA VALL D'ÀSSUA!

No tinc paraules! M'he emocionat. El Gerard m'envia fotografies dels cartellets del llibre El riu de les dones que ha penjat a Llessui, Seurí i altres pobles de la Vall d'Àssua. El Gerard em va visitar a Farrera i vam pujar a l'estany Gerber el 2011. Vam cantar cançons amb l'acordió per la festa major i vam celebrar el meu aniversari a Burg. Per sant Joan de 2012, amb l'Anna i la Violeta, vam tornar a pujar per presentar l'experiència desenvolupada amb la Beca CAN a la Recerca 2011. I ara, a més, penja cartells del llibre a la Vall d'Àssua on està passant uns dies de vacances amb una colla d'amics i amigues. Sense paraules! Emocionat! Una abraçada Gerard!! 

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

21 d'ABRIL: LLEGENDES, RELATS, VOTS DE POBLES I TRADICIONS DE BONASTRE I RODALIA

La Pedra Alta de Can Ferrer

Societat de Socors Mutus de Torredembarra (1866-1869)

LA RELLISCADA DE SANT MIQUEL

EDIFICIS AMB HISTÒRIA DE TORREDEMBARRA

VOTS DE POBLE. TRADICIONS, ERMITES, CREENCES I FESTES POPULARS AL BAIX GAIÀ

EL COMÚ