NI FOLLA (1993-1995)







Ni Folla va ser un grup de rock nascut a Torredembarra, amb membres de la Pobla de Montornès, Ferran i la Torre. El seu nom fa referència a la poca o nul·la formació musical dels seus membres. Malgrat aquest condicionant, la banda va saber desenvolupar un bon repertori, unes cançons divertides i originals i 11 concerts per les festes dels municipis del Baix Gaià amb molt de públic. El seu nucli impulsor va estar format per l’Ivan Fortuny i el Rubén Fortuny de la Pobla de Montornès, l’Isaac Negrié de Ferran, el Jofre Borràs i l’Oriol Pijuan de Torredembarra. Més tard s’hi afegirien el Jordi Figueras, l’Aleix Panadès i el Jordi Suñé de la Torre. Alguns dels músics que van formar part de Ni Folla van continuar després muntant grups de rock com Improbables o Cagant Melodies.





MORLÀ, David (1998): “El rock català al Baix Gaià”. Recull de Treballs. Torredembarra: Centre d’Estudis Sinibald de Mas, pàg. 53-64.
MORLÀ, David (2019): La gralla a Torredembarra i la tradició musical a la vila. Torredembarra: Grallers de la Torre.

Les dues primeres fotos són del face de Ferran. La tercera, és del Pere Papiol. Les d'aquí sota són del concert a Torredembarra, el març de 1994, i les va publicar l'Isaac Negrié al seu facebook.




Comentaris

Entrades populars

DEU RETALLS DE BAIX GAIÀ

La Pedra Alta de Can Ferrer

EL COMÚ

LA SERRANA DE LA SECUITA

AÍN

SANT BLAI

GIRA JULIVERT 2025!

EDIFICIS AMB HISTÒRIA DE TORREDEMBARRA

ON ÉS EL SANT CALZE?

EL BAIX GAIÀ AL SEGLE XX