L’ENSENYAMENT PRÀCTIC DE LA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS A ALUMNES DE GRAU D’EDUCACIÓ INFANTIL: EXPERIÈNCIES DE MILLORA EN EL TREBALL DE L’ESPAI.

Autors:
Antoni Gavaldà, Josep Maria Pons, Victòria Castillo, Núria Gil i Jordi Suñé
Universitat Rovira i Virgili

Resum:
La Didàctica de les Ciències Socials a Educació Infantil ha d’investigar per poder passar a l’acció i plasmar de forma útil tot allò que s’ha tractat de manera teòrica sobre les diferents disciplines socials. En el cas que presentem, els estudiants de Grau d’Educació Infantil experimenten i porten a terme aquesta pràctica sobre el treball de l’espai durant la seva formació, que ha de revertir positivament als nens.

El que aquest ensenyament pràctic sobre el concepte d’espai aporta és la millora de la capacitat del domini personal i de l’entorn del nen, implica la vessant de socialització i la construcció de l’aprenentatge de forma cooperativa i del domini de l’espai tot partint del propi cos de l’infant.

Comentaris

Entrades populars

VOTS DE POBLE. TRADICIONS, ERMITES, CREENCES I FESTES POPULARS AL BAIX GAIÀ

VARA PER TRES!

CONXITA MONRÀS CASAS I RAMON ACÍN

QUI VA MORIR A LA GUERRA DEL RIF?

PERE GIBERT RECASENS DE LA POBLA DE MONTORNÈS

18 d'ABRIL: ACTE DE COMMEMORACIÓ DELS 90 ANYS DE LA PROCLAMACIÓ DE LA II REPÚBLICA

JOSEBA LOINAZ + JORDI SUÑÉ

GIRA JULIVERT 2021!

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA