VAQUÈIRA!

Aquest cap de setmana hem presentat EL RIU DE LES DONES a Vaquèira i a Farrera. Han estat uns dies d'emocions intenses, de conèixer molta gent, de recollir anècdotes a dojo i de retrobar padrines coautores del llibre!
A Vaquèira vam estar al BB*ART, un local que gestiona l'Albert amb la passió d'un artista que recerca entre la realitat els moments de trobada, de música, de paraules, de colors, de materials. Al BB*ART hi vam trobar un punt de joia entre el gris del ciment dels blocs de pisos de l'entorn. A l'hora de començar, puntuals, van aparèixer per la porta famílies, mestres, investigadores, guies de muntanya i àvies amb ganes de compartir una estona parlant de la vida a l'alta muntanya. Em va sorprendre que tots parlessin en aranès. De fet, vaig demanar a l'Albert que fessin la presentació en aquesta llengua. Després jo vaig fer servir el meu català del Camp de Tarragona! Vaig escoltar una estona per la megafonia un grup d'arrel que cantava en aranès. No recordo el nom de la banda. A veure si algú ho sap. Molt agraït per tot! Demà us explico com va anar per Farrera.

Comentaris

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

GIRA JULIVERT 2024!

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA

TROBADA DE MULASSES DE CATALUNYA

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS

21 d'ABRIL: LLEGENDES, RELATS, VOTS DE POBLES I TRADICIONS DE BONASTRE I RODALIA

LA BRUIXA DE LA SÍNIA DE ROVIRETA