DIA 11

Ahir va ser un dia emocionant. Dues àvies, dues vides explicades amb una conversa tranquila, mirant enrere des del present. Surp i Jou van ser els pobles protagonistes de la meva jornada de recerca d'ahir. Fins dimecres eren pobles que jo no coneixia i que, a partir d'ara, també seran una mica meus.
Vaig rebre un correu que em va fer molta il·lusió. Alumnes de batxillerat engeguen a l'Alt Urgell un projecte semblant al meu. Avui a la una, a la biblioteca de La Seu, donen el tret de sortida de la recerca. La imatge és de Sant Andreu de Castellbò.

Comentaris

Entrades populars

CRISIS I COOPERATIVISME

EL CARRER FREGINAL (TORREDEMBARRA)

La Pedra Alta de Can Ferrer

TROBADA DE MULASSES DE CATALUNYA

LA ROCA FORADADA I ELS TÚNELS LEGENDARIS

MÚSICA I BICICLETES

MIQUEL MESTRE AVINYÓ

BAIX GAIÀ. ORIGEN DEL CONCEPTE, IDENTITAT COMPARTIDA I PROJECTES EN MARXA

SANT NICASI DEL CATLLAR