EL DIJOUS 23 DE MAIG VAIG SER A RODA DE BERÀ

Dijous vaig ser a Roda, a la Biblioteca Municipal. La Cristina, la bibliotecària, m'hi va convidar. No m'ho vaig pensar dues vegades. Tot han estat facilitats. Un tast de vins va acompanyar la vetllada. Va obrir el Llorenç, regidor de cultura, sempre atent i acollidor. La M. Fe es va encarregar de presentar el llibre -estiguem atents perquè en el proper BOI del Centre d'estudis Rodencs hi publicarà un article sobre les trementinaires-. Vaig gaudir d'allò més. Vaig saludar a tots als amics de Roda i vaig conèixer a la Rosa i al Pere, fills de Gerri de la Sal i instal·lats al litoral des de fa molts anys.
(La fotografia és del Llorenç)
El Gerard m'escriu perquè va veure a TVC un programa on apareix una parella de Sorre on parlen del festeig. Aquí teniu l'enllaç.
Molt agraït!
(Aquí teniu la notícia del web de l'Ajuntament rodenc)