EL RIU PASSA PEL FOIX

 Avui el Riu de les Dones ha passat per Vilanova i la Geltrú. He triat la façana de la llibreria Llorens, prop de l'Ajuntament i de la pista de gel (!) que promou el comerç local, l'Ajuntament i els Huevos Kinder (no és broma!). D'aquí, xino xano, cap a Cubelles. Hem pogut veure la casa on va néixer Charlie Rivel. El lloc on he posat el cartellet és ala porta del centre cultural on hi ha la biblioteca i altres serveis culturals. Després la bici m'ha portat fins a Cunit. Allí he triat el centre cultural. Mentre em mirava la façana ha aparegut el bidell del local. Bon professional, ell, m'ha vist cara d'escriptor aficionat amb ganes d'estampar un cartellet anunciador de la propera sortida del seu nou llibre. M'ha alertat que els vidres de la façana era cosa seva. "Que no, no cal que m'obri, que avui és festa, bon home!" Res, m'ha obert i hem estampat el cartellet en un ufanós suro instal·lat per aquests menesters. Un professional. Cunitencs de tot el món: uniu-vos i reconeixeu la feina hospitalària i vocacional d'aquest treballador públic! Direcció a la Torre la darrera parada ha estat al museu del Carlos Barral.
 La Núria, així es diu la persona que m'ha atès, m'ha ensenyat la casa. Ha estat un regal inesperat en aquest matí assolellat. Davant el meu cartellet m'ha suggerit que presenti el llibre al museu. Jo encantat, és clar. En parlarem!