REVISANT, RELLEGINT



Ja tinc un esborrany del meu treball de camp al Parc Natural de l'Alt Pirineu. És una mirada de la muntanya, els seus pobles i dels canvis de les darreres dècades feta a través de les veus de les padrines. També és una mirada personal, un viatge escrit aturant-me a mirar els carrers, les places, la gent i una natura espectacular. Aquests dies he començat a posar-me en contacte amb persones que, d'alguna manera o una altra, han col·laborat amb mi en aquest procés. Volia reiterar el meu agraïment tot fent arribar per correu l'esborrany. Ja m'han contestat algunes dient que s'ho miraran per veure si poden afegir cullerada. Per mi això és un luxe i em permetrà retornar amb qualitat allò que jo vaig rebre amb tanta generositat. No tinc el contacte de tothom. Si m'estàs llegint i tens ganes de posar-hi cullerada escriu-me! antropologiaimes (a) gmail.com.